Trupa Cargo refuză să cânte cu maneliştii

Citat din Evenimentul Zilei:

Membrii celebrei trupe rock şi-au anulat concertul de la Azuga pentru că pe aceeaşi scenă urma să cânte şi Adi Minune.


Motivul plecării lor a fost probabil faptul că ştiau că le va afecta imaginea deoarece este evident numărul fanilor lui “Minune” şi numărul fanilor Cargo.

Un alt citat:

Primarul din Azuga, Adrian Purcaru, confirmă gestul celor de la Cargo şi regretă incidentul în urma câruia concertul a fost anulat. „Trupa Cargo a plecat în semn de protest, însă nu putem face discriminare. Ne pare rău, dar şi Minune a fost solicitat de public”, a spus primarul Purcaru.

Contactat telefonic, Adi Barar, liderul trupei Cargo, ne-a declarat că nu doreşte să comenteze incidentul. Adi Minune a avut telefonul închis până la închiderea ediţiei.

Asta numesc eu minte de om prost dar cel mai bine se poate observa laşitatea celor de la Cargo !

Nu sunt nici cu manelele şi nici cu rock-ul dar dacă eram la faţa locului cred că le aruncam cu ceva în cap celor de la Cargo …

Îi înţeleg că se simt inferiori în faţa publicului “manelist” dar logic, clar şi evident nu se făceau în halul ăsta de câcat dacă rămâneau la concert ! Totuşi aveau şi ei o mulţime de fani care aşteptau nerăbdători concertul !

Cei care sunteţi fani Cargo sunteţi mândri de ei ?



WatchShop

56 Responses for "Trupa Cargo refuză să cânte cu maneliştii"

  1. Andrei Dobra October 10th, 2007 at 6:02 pm

    cred ca aveau loc unii de altii

  2. Anonymous October 10th, 2007 at 7:02 pm

    Foarte frumos gestu Cargo… Asasinam subcultura !!!

  3. yonu October 10th, 2007 at 8:10 pm

    foarte bine ca au ales sa nu mai cante in acelasi concert cu Minune.

    manelele sunt niste porcarii. altceva in afara de ” au inima mea, mi-a cazut pula…am bani, am masina si dushmanii sa moara de ciuda ” nu stiu sa cante manelistii.

    Imi pare rau ca nu au mai venit cei de la Cargo, dar totusi ii inteleg.

    mafi, nu sunt mare rocker, dar am multi prieteni care sunt, pe care ii cunosc de ceva timp si stiu cum gandesc. Pentru un rocker asa ceva este inacceptabil. Cum plm sa cante o trupa klumea cum e Cargo, si dupa aceea sa vina piticu` ala care zicea candva ca “muzica” lui seamana cu a lui 50 Cent.

    Tie ti se pare o prostie ce au facut cei de la Cargo, dar fanii ar trebui sa`i inteleaga. Cargo nu e o trupa banala ca Bambi, sau A.S.I.A.

  4. mafi^hotz October 11th, 2007 at 2:51 am

    @yonu: Asa e … Ai dreptate. Pentru o trupa cum e Cargo care are un renume in tara sa cante inaintea unui solist ca “Minune” e inaccepabil !

    Dar asta doar din motivul pentru ca toata muzica din Romania e de cacat ! Si daca Minune ar fi canta dupa ei clar ar intra in discutie faptul ca numarul de fani ai lui “Minune” ar depasi fara discutie numarul de fani ai celor de la Cargo ! Si asta le-ar strica oarecum lor imaginea ! Asta e singura chestie care ma face sa ii respect pe cei de la Cargo !

    Dar oricum ce au facut e o dovada clara de lasitate ! Parerea mea. Si eu ca fan as fi nemultumit ! Mai ales ca nu suport discriminarea si sunt foarte “pro-concurenta” !!!

    Daca nu ai generaliza in legatura cu manelele tot commentul tau ar fi de nota 10 ! Asa e de un 7-8 :)

    Nu ma intelege gresit ! Nu sunt pro -manele ! Sunt pro-concurenta si pro diversitate ! Fiecare asculta ce vrea.

    Una dintre ocupatiile mele este intermedierea de evenimente cu trupe din Romania si mai ales cu DJ (pentru ca sunt si mare fan a muzicii de club). Si credema ca lucrez cu multe trup pe care le respect pentru munca si muzica lor. Si uneori sunt foarte impotriva manelelor cand vad cu ce preturi intermediez un eveniment cu Gutza si cu ce pret organizez un eveniment cu alte trupe din ro. Dar imi dau seama ca gusturile oamenilor trebuiesc respectate oricare ar fi ele !

    Am cam dato’n offtopic dar vroiam neaparat sa precizez ca nu suport sau aud pe cineva ca generalizeaza despre manelisti ca sunt prosti (toti) sau despre manele ca sunt de cacat (toate) sau despre rockeri ca sunt jegosi (toti) sau despre piesele de rock ca sunt calamitati (toate) !

    Sper ca ai/ati prins ideea !

  5. Anonymous October 11th, 2007 at 9:56 am

    Nu generalizeaza nimeni cand zice ca manelisti sunt prosti, de cacat si inculti ! Serios!

  6. Dojo October 11th, 2007 at 6:37 pm

    Atat timp cat nu si-au incasat onorariul pentru concert au voie sa faca orice. Nu sunt prima trupa ce contramandeaza un concert. Nici eu poate nu as fi acceptat sa apar alaturi de reprezentantii ciumei maneliste. No offence, atat timp cat nu au stiut din start ca sunt in aceeasi troaca de porci cu debilu minune, au avut dreptul de veto in momentul in care au aflat ce colegi de scena au.

  7. Marius Sescu October 12th, 2007 at 3:59 pm

    Bravo lor, eu zic ca au procedat foarte bine!
    Trebuie ca cineva sa ia atitudine, nu?

  8. mafi^hotz October 12th, 2007 at 4:50 pm

    @Marius Sescu: Pacat ca au luat o atitudine de prosti, lasi, etc.

    @dojo: “reprezentatii ciumei maneliste” ? Nu ti se pare ca generalizezi ? Nu ti se pare ca practic ti-ai dovedit singura prostia ? Pacat …

  9. Chocolatte October 12th, 2007 at 11:08 pm

    Ce s-a intamplat de ai cazut atat de tare in topuri?

  10. mafi^hotz October 12th, 2007 at 11:26 pm

    @Chocolatte: unu la mana esti off-topic si doi la mana nu mai pune intrebari ce au ai fost puse de vreo 5 ori ! Documentativa despre DIGG EFFECT si mai vorbim.

  11. yo yonu October 12th, 2007 at 11:28 pm

    da mafi, am inteles ce vroiai sa zici, si ai dreptate. cred ca am gresit ca am generalizat ce am spus.
    Insa sunt unii care strica imaginea celorlalti. De ex mai exista cate un manelist care trebuie sa arate ca el e cel mai cel si sa lumea sa spuna ca toti sunt ca el ( cum am facut eu ;)) ),sau cate un “rocker” care sa rupa cruci in cimitir, si sa le strice imaginea celorlalti.

  12. mafi^hotz October 12th, 2007 at 11:54 pm

    Fiecare padure are uscaturiile ei !

    Din pacate nu multi au capacitatea de a pricepe acest lucru.

  13. Dojo October 14th, 2007 at 7:12 pm

    Nu mi se pare ca mi-am dovedit prostia. Lucrez de 9 ani in radio, am ascultat zeci de mii de piese, am facut sute de recenzii de albume.

    Ce este deosebit la manele? Ca sunt in mare parte “furaciuni” de teme cunoscute, pentru care cu siguranta nu platesc drepturi de autor, ca “freaca” aceleasi expresii idioate cu dusmanii si “mertanu” .. ca sunt unele cu un text pe care urechile mele de femeie refuza sa le audieze pentru ca sunt obscene de-a dreptul …

    Ce avem de aparat deci la manele? In momentul in care muzica de calitate nu are loc de asa ceva, imi permit sa zic ca este ciuma manelista. Cunoscu muzicieni de o valoare exceptionala, cu viziune si talent cat 100 de oameni la un loc. Nu au ultimul tip de BMW si multi traiesc destul de greu. Asta in timp ce niste agramati castiga “simpatia” unui public prea lipsit de educatie muzicala pentru a discerne. Ar fi Romania mai frumoasa fara manele .. oh, da. Avem inca suficienta muzica de calitate si destui artisti buni … inca o perioada, pana nu pleaca toti in alte locatii in care sa fie respectati

    In intreaga lume superficialul castiga tot mai mult teren in conditiile in care tinerii nu prea mai stiu ce inseamna: Pink Floyd, Steve Vai, Renaissance, King Crimson sau Emerson, Lake and Palmer. Cati isi mai baga nasul in rock progresiv, sympho rock sau in jazz? Cati stiu cine a fost Chopin? Cati au ascultat macar o data o opera rock?

    Nu au acces pentru ca parintii lor sunt prea “ocupati” pentru a se ocupa de o educatie muzicala buna, la TV apare Guta, in ziare se scrie despre ultima masina a lui Minune. Eu am avut norocul cu o familie destupata si acces la muzica, plus colegi maturi la radio care mi-au dat la 20 de ani sa ascult cata muzica am putut duce.

    Asa ca imi pare rau sa te dezamagesc. Nu sunt o proasta. Si totusi generalizez cu larghete: este vorba de ciuma manelista :)

  14. Anonymous October 14th, 2007 at 9:27 pm

    bravo lor! chiar daca eram in multime,ii asteptam si aflam ca nu mai concerteaza pentru motivul asta eram madra de ei. foarte bine.

  15. dilayllah October 28th, 2007 at 7:22 pm

    da dar gandeste-te ca daca avea loc concertul, o mare multime de rockeri si o mare multime de manelari aveau sa se intalneasa.. rezulta o MARE balta de sange pe-acolo.. oricum.. eu cred ca organizatorii sunt cam tacaniti..ca au propus asta si ca au pus formatia in postura asta. logic?
    balta de sange.. mai degraba lac (din ambele parti) .. :)

  16. dilayllah October 28th, 2007 at 7:25 pm

    si nu e vorba de incultura de spanac, subcultura si alte alea.. doar ca mentalitatile oamenilor sunt diferite, si nu ai de unde sa prevezi cum vor decurge lucrurile (la concert in cazul asta)

  17. mafi^hotz October 28th, 2007 at 7:27 pm

    Asa si ? Macar asa poate si-ar dea seama fiecare cat is de prosti cei care spun ceva rau de manelisti si cei care spun ceva rau de rockeri ! Nu ?

    Bataie frate pana le suna apa in cap ! Eu daca as auzi pe acolo pe unu care ar huidui pe cineva fie manelist fie rocker i-as da cu ceva in cap direct ! Asa ca eu as contribui la chestia asta :)

    So … daca numai asa se pot rezolva problemele cu anumiti oamei atunci asa le rezolvam !

    Si daca e sa fim seriosi clar in tabara rockerilor ai auzi mai multe generalizari dde genul celor spuse mai sus :) Deci acolo ar fi “baltiile” :)

  18. dilayllah October 29th, 2007 at 3:37 pm

    okee :)) sa se … intre ei acolo. Azuga will never be the same again. oh well.. macar daca ar invata un singur manelist sau un singur rocker cu mentalitate dinaia care generalizeaza lumea (ceva in gen.. toti manelistii sunt la fel) ceva din asta, nu ar fi o ‘batalie’ pierduta. (eu cred ca nici in tabara manelistilor nu sunt mai breji; cel mult 5% din manelistii pe care ii cunosc sunt impartiali)

  19. mafi^hotz October 29th, 2007 at 3:50 pm

    Fiecare padure are uscaturile ei :)

  20. dilayllah October 29th, 2007 at 7:06 pm

    So true :P

  21. Anonymous November 27th, 2007 at 8:34 pm

    bravo CARGO .TOTI CEI CARE CANTA MANELE NU POT EGALA 5 LA SUTA DIN ISTORIA CARGO. SA TERMINAM ODATA CU TIGANIA CA PREA AU PUS MONOPOL PE ROMANIA. ROMANI TREZITIVA.CARGO A DAT UN SEMNAL.ASCULTATI MUZICA ADEVARATA SI NU-I M-AI UMPLETI DE BANI PE GUTA SI COMPANIA

  22. Alex February 10th, 2008 at 3:58 pm

    Niste leshinatzi cei din trupa Cargo.. istorie si cacat!! pt cine canta manelistii nu o sa cante neam de neamu’ lu’ Cargo!! asa ca shhht!

  23. jorj March 4th, 2008 at 10:53 am

    felicitari Cargo

  24. flooby March 5th, 2008 at 10:02 am

    au facut foarte bine ;)

  25. dani March 18th, 2008 at 10:26 pm

    Din perspectiva mea formatia Cargo a facul o alegere buna pt ca in primul rand erau doua stiluri de muzica total opuse si oamenii care le ascultau erau diferiti si cum noi romanii suntem veniti de pe ulitza sigur s-ar fi iscat incidente in multime si pe de alta parte sa fim serioasi v-ar place sa vedeti un duet intre solistul de la Cargo si adi minune? De exemplu melodia ziua vrajitoarelor…:))

  26. Sorin March 28th, 2008 at 3:47 pm

    Domnu’ blogger,

    Se zice “căcat”, nu “câcat”. Cel putin in exprimarea scrisa…

    Si te-am prins ca esti manelist, lol!

  27. Angela April 15th, 2008 at 9:54 am

    Tot respectul pt cei de la CARGO…..Il merita din plin…..

  28. Angela April 15th, 2008 at 9:57 am

    Ai dreptate “draga” Alex……cargo nu canta pentru inculti ca tine….

  29. Iza June 9th, 2008 at 11:23 am

    Pai normal k sunt de acord cu cei de la Cargo,cum sa cant cu tiganii aia imputiti pe aceasi scena?Adica un rocker nu ar accepta sa fie in preajma manelistilor.Adica se canta manele si dupa aia rock?Tu gandesti putin?

  30. poquer en linea July 10th, 2008 at 3:35 pm

    giochi pc poker…

    They online backgammon polli poquer poker da scaricare gratis juego seguro portal giochi omaha poker in linea…

  31. ariana July 13th, 2008 at 11:23 am

    foarte bine ca nu au cantat cei de la cargo cu manelistii,si de ce sa le dai in cap cu ceva?rockerii sunt rockeri si manelistii sunt manelisti si cargo in comparatie cu manelistii au o multime de fani.ROCK!!!!!!!

  32. cargo August 4th, 2008 at 7:31 am

    Ce sunt alea manele?

  33. eugen August 23rd, 2008 at 1:35 pm

    ATITUDINE O.K. SUSTIN CARGO.

  34. javelin August 27th, 2008 at 12:15 am

    ii condamn din adancul sufletului pe cei de la cargo pt ca au refuzat sa cante cu ilustrul maestru adi. daca se intampla asta, urmatorul pas ar fii fost gutza si jean de la craiova in deschidere la mayhem si behemoth. let’s all be 1 big f… family! \m/

  35. Lucian0 August 30th, 2008 at 8:58 am

    Cat de idiot trebuie sa fie ala care a organizat… cum plm sa bagi Cargo pe aceeasi scena
    cu rahaturile alea fonice… doamneee :| Foarte bine au facut!!!

  36. Ruki September 11th, 2008 at 7:29 am

    Lasitate? Get real. Tot respectul pentru decizia celor de la Cargo, pentru ca si eu as fi facut la fel. Este umilitor ca o trupa atat de respectata precum Cargo sa cante in acelasi concert cu…manelistii. Eu, ca o persoana ce se respecta (si care asculta exclusiv rock/metal) nu as accepta asta nici in ruptul capului, si nu vad cum ar face-o altcineva.

    As a wise man said: ‘Keep up the good rock!’ (that wise man is Vlad from TRUE MIND (: )

  37. Roland September 12th, 2008 at 12:37 am

    Nu am vazut nici unde in lumea asta AC/DC sa cite pe acceasi scena cu 50 cent….In revista “Metalhammer” scria o data ca daca ar publica cineva vreodata un articol despre Tokyo Hotel in revista, ar opri publicarea ei… Asa ca RESPECT celor de la CARGO !!!

  38. Roland September 12th, 2008 at 12:39 am

    P.S. rectific si cer scuze pt greseala: …sa cânte…

  39. ManueLLa December 7th, 2008 at 5:48 am

    deci CONCLUZIA, au procedat corect cei de la Cargo! :)

  40. the_heavy_smash December 19th, 2008 at 4:13 pm

    normal!!! cum sa cante o formatie rock cu niste manelisti…oricare dintre ai!!! A…si roland stai linistit ca atatea formatii rock au cantat cu rapperi;).Deci niciodata sa nu mai ceara nimeni unui rocker sau formatii rock sa cante cu manelisti…ca o sa caut oriunde si am sa le transmit numai bine:))

  41. anonim January 1st, 2009 at 10:11 am

    DA.. bravo Cargo!

  42. bibi January 5th, 2009 at 11:24 am

    ROCK the best ce sunt alea manele cui ii pasa???????? mia placut comentariul lui angela ai dreptate

  43. Mada65 February 14th, 2009 at 1:35 am

    Bravo CARGO!!!! Cum puteti sa-i numiti lasi?………………..Pur si simplu nu au vrut sa cante cu MICUL MUC………..Din comentarile pe care le-au lasat manelisti…..se vede ca au un coeficent redus de gandire.

  44. anonim March 3rd, 2009 at 11:00 am

    Respect pentru Cargo!
    Impotriva analfabetismului! Impotriva manelelor!

    offtopic: impotriva materialelor prost scrise, cum e cel de fata. pentru ca sustineti ca sunteti neutru, dar ii faceti pe cei de la Cargo lasi, prosti si aruncati cu amenintari … post-factum la adresa lor.

  45. alex March 6th, 2009 at 10:57 am

    Mie mi se pare corect ca cei de la Cargo sa plece de la concert findca nu se poate sa ac dupa un concert rock sa cante niste coroi care se lauda ca au bani si femei sau masini. Asa ca manelele sunt de cacat

  46. cyaroby March 13th, 2009 at 11:55 am

    Eu sunt fan Cargo si is mandru de ei! Nici eu nu as canta pe aceeasi scena cu un cocalar!

  47. piele March 24th, 2009 at 11:40 am

    voi vorbiti aici degeaba daca nu actionati…..trebuie sa ne revoltam ca tiganii au inceput sa preia controlul…..daca vreti sa facem ceva bun strangetiva toti prietenii mai rasisti si datimi add shitbirtz_alex@yahoo.com……noi am vorbit deja cu politia din oars si intra zi de zi tigani si cocalari in spital……multi s`au saturat, la fel si eu…….NU SE MAI POATE ASA CEVA……nu vreau ca fiul meu sa ajunga un cocalar s`au sa auda de asa ceva pana creste….

  48. tonu April 24th, 2009 at 2:04 pm

    sa ma pis pe voi de prosti, cargo este praf , rokeri imbecili ce sunteti

  49. robert April 28th, 2009 at 10:57 pm

    mah cacatule……ce trupa de rock ar accepta s cante q niste fraieri niste poponari inputit????sunt niste jegosi facuti la laba plm…..nici saliva mea nui merita pe manelisti……..nici o trupa de rock nu ar fi stat s cante pe aceasi scena pe care au cantat niste cacati de manelisti………..si s nu credeti q injur s ma dau mare dar un rocker adevarat nare nevoie de cenzura…………si ma pis pe toti manelisti……….se dau mari q fut…..picioare in perete da……canta de dragoste q nu pot s le dea muie la tirfele lor…plm dar rockeri au tipr de milioane fata de voi ………hai va urez calatorie placuta la 2 m sub pamin…….si distractie placuta sub pisatul meu…..cu totii ne pisam pe voi

  50. lori July 8th, 2009 at 1:02 am

    saluare!!!!is rocker si fan cargo de foarte foarte multa vreme si pot spune ca bine eu facut
    si sun mabdru de ei desi pacat ca nu au concertat,dar ideea e ca de era iris sa orice alta trupa rock nu ar fi acceptat asa ceva
    si primaria azuga putea pune intr-o zi pe minune si itnr-o zi pe cargo sa fim seriosii in orice oras normal intr-o seara e seara de orck si in alta nu asa e totdeauna si in mures nu le amesteci trebuiau sa se gandeaca ,incaodata orice trupa adevrata ar fi facut la fel

  51. oli July 10th, 2009 at 2:44 am

    Mi-a placut atitudinea Cargo! M-am saturat de resemnare! RESPECT CARGO! Vina este a organizatorilor!

  52. mimi August 19th, 2009 at 12:08 am

    Ascult rock, nu pot sa zic ca sunt fan cargo, desi mai ascult din cand in cand. In orice caz, foarte bine au facut ca au luat atitudine. Vina este a organizatorilor.

  53. muie manele December 26th, 2009 at 10:28 am

    bravo cargo, nota 10+

  54. Andrew May 8th, 2010 at 1:09 pm

    Poți să-mi dai toții banii din lume și să-mi sugi și pula, că nu voi cânta niciodată cu un manelar pe șcenă. Ceea ce a făcut trupa Cargo nu este un semn de lașitate, din contră. Dacă rămâneau acolo, cântând înainte/după țiganul acela, se făceau de cacao.

  55. distress. May 26th, 2010 at 1:43 am

    Nici eu nu as fi cantat cu subdezvoltatu’ ala pe scena.Bine au facut!!!

  56. radu July 24th, 2010 at 7:53 am

    Sunt foarte mandra de ei…Nu au acceptat sa se prostitueze.Nu conteaza numarul fanilor ci calitatea lor….:) Publicul manelist este format din oameni fara educatie din infractori….Publicul “CARGO” este format din elite….:)


Leave a comment